Welkom/ Bienvenue/ Bon Bini

Hallo nieuwsgierige lezer.

Ik ben Laura en ik schrijf voor mijn plezier op deze pagina's. Zo blijf je niet alleen geupdate wat betreft mijn vreemde hersenspinsels, maar word je wellicht ook uitgedaagd om na te denken over je eigen.. leven? Reacties altijd welkom.
Groetjes!


vrijdag 19 november 2010

HP

Gisteravond in pathé Arena het genoegen gehad om het een-na-laatste deel van Harry Potter te aanschouwen. De zaal zat (bijna) stampensvol met vast ook net zulke Potterfans als dat ikzelf ben. Ik verslind de boeken en draai de films grijs. Heb ik zin in.
Doet me altijd erg denken aan 6-vwo en mijn lerares kunstgeschiedenis. Zij vertelde over het onstappen uit de realiteit en het wegdromen bij een fantasiewereld. Ik heb geen zin om deze kunststroming even te Googelen op naam, maar kan me herinneren dat deze direct na het Rationalisme kwam, na de Verlichting zeg maar. En zo voel ik mij nu als ik Harry Potter lees. Was ik maar een dreuzelheks op Zweinstein..

Dan zou ik een keer een liefdesdrank maken en kijken hoe diegene erop reageert. Oja en een geluksdrankje en dan álles die dag uitproberen. Ik zou mezelf leren om te veranderen in een vogel en bovendien zou ik iemand beheksen die dan al mijn huiswerk zou maken..

Maar nu even terug naar de ratio. Er moet vanavond een koopavond gedraaid worden, morgen hard aan de scriptie, zondag/maandag/dinsdag/woensdag aan de scriptie. Bah!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten