Welkom/ Bienvenue/ Bon Bini

Hallo nieuwsgierige lezer.

Ik ben Laura en ik schrijf voor mijn plezier op deze pagina's. Zo blijf je niet alleen geupdate wat betreft mijn vreemde hersenspinsels, maar word je wellicht ook uitgedaagd om na te denken over je eigen.. leven? Reacties altijd welkom.
Groetjes!


woensdag 17 november 2010

Joepie!

Ik vind dit een uitstekende reden om jullie om weer even de aandacht op mijzelf te vestigen. Ik heb namelijk net een dikke voldoende gekregen voor mijn thesisvoorstel! Joepie!

Dan rest mij nu... de rest van de scriptie te schrijven. And that ain't gonna be easy..
Feit is, dat ik naast mijn verplichting tot de uni, en mijn bijbaantje bij de Rituals, graag tijd spendeer aan het doen van 'leuke dingen'. Dus ik heb net even besloten dat mijn leuke-dingen-doe-tijd ingekort wordt met minimaal de helft.. en dan kijken hoe ver ik kom de aankomende twee weken!
Ohja en niet thuis schrijven.. de twee kittens hier vinden die uitgeprinte literatuur veels te interessant en laten me niet met rust en bovendien verzin ik dan allemaal excuses om maar niet te beginnen: de afwas, stofzuigen, bedenken hoe ik mijn kerstversieringen ga ophangen. etc.
Ik ben toch benieuwd; hoe pakken andere mensen dit aan?

Zó en nu ga ik vieren dat ik geen zielige studente ben die nog langer over haar studie ging doen dan al het geval was! Toch maar eens kijken waar ik de net-aangeschafte-kerst-garlain-met-van-die-stoffen-poppetjes ga ophangen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten