Welkom/ Bienvenue/ Bon Bini

Hallo nieuwsgierige lezer.

Ik ben Laura en ik schrijf voor mijn plezier op deze pagina's. Zo blijf je niet alleen geupdate wat betreft mijn vreemde hersenspinsels, maar word je wellicht ook uitgedaagd om na te denken over je eigen.. leven? Reacties altijd welkom.
Groetjes!


zondag 21 november 2010

Illegaal en blond

De versobering heeft toegeslagen. Het einde van de maand nadert met (nasse passen, passende schreden) Ownee: rasse schreden. Dit betekent dat het geld bijna op is.
En ik krijg geen stufi meer. (voor de Noob: studiefinanciering). Dit betekent: superblut tot ik weer salaris ontvang. Maar dit betekent ook: mama die belt of we gezellig komen eten (en altijd nog een grote bak meenemen, aangezien zij kookt alsof ze voor een gaarkeuken kookt). Jammie! Ditmaal: nasi/hete boontjes/gekruid ei/ babi pangdinges en: saté! Dus dat hebben we twee dagen achter elkaar gegeten dit weekend. Héérlijk!

Ik wil graag even terugkomen op de titel van deze blog. Illegaal en blond is natuurlijk een veels te slechte toespeling op de film 'legally blond'. Op de een of andere manier heb ik nog steeds altijd de neiging om na te denken als ik een blog schrijf; alsof het iets voor moet stellen, een supergrappig einde moet hebben en ook een cathy beginning. Terwijl ik eerlijk gezegd helemaal niet die ambitie heb. Ik schrijf gewoon een beetje kunstig: het staat op zichzelf. Weet je wel? Van die kunstenaars die wc potten (ik noem geen namen) tot kunst hebben verheven, omdat het aan het denken zet of gewoon lekker op zichzelf staat.
Ohja ik moet nog terugkomen op de reden waarom ik die slechte titel heb gekozen.

Omdat ik morgen naar de kapper ga..

En mijzelf blond ga laten verven.

Zijn jullie al benieuwd?

2 opmerkingen:

  1. Laat maar zien die blonde lokken, haha ben benieuwd. Leuke blog weer... zou eigenlijk ook mijn inspiratie weer eens moeten vinden.

    Groeten,
    Sander

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje voor je complimenten. Ik ga inderdaad nu uitvinden hoe ik mijn 'veelal blonde coupe' moet tonen ici!

    BeantwoordenVerwijderen