Welkom/ Bienvenue/ Bon Bini

Hallo nieuwsgierige lezer.

Ik ben Laura en ik schrijf voor mijn plezier op deze pagina's. Zo blijf je niet alleen geupdate wat betreft mijn vreemde hersenspinsels, maar word je wellicht ook uitgedaagd om na te denken over je eigen.. leven? Reacties altijd welkom.
Groetjes!


woensdag 8 december 2010

Laura = een krant, oh nee krent!

Ik ga deze hele blog wijden aan het blogphenomeen. Ik wil namelijk dolgraag weten wie deze blog leest of überhaupt blogs leest en waarom, of diegene daar nu gelukkiger/wijzer van wordt of juist dommer/verdrietig, wat jullie zoeken in een blog, en dan ook de vraag: hoe vaak moet iemand dan bloggen?
Ik zie veel blogs. Blogs over de politiek, het fenomeen social media, blogs over studentenmeisjes met hele interessante levens en blogs in de krant. Deze passeren mij allemaal. Ze hebben voor mij één ding gemeen: ik lees ze NOOIT geheel. Ik scan. En dan met name de politieke blogs. Nou... ik moet nog eerlijker bekennen: die scan ik op fouten in leestekens en typfouten, omdat degene die ze schrijft daar zelf altijd erg op gebrand is.. Hihi.
Maar goed, ik scan dus blogs. Een blog lees ik ook niet voor het plezier. Columns wel. Dus als de dag ooit nog komt dat de digitale revolutie echt zo ver is dat zelf studenten een Ipad kunnen betalen en de blogs zeg maar in columnvorm zijn en je in een wip kunt downloaden: DAN ga ik ze geheel lezen én ook nog eens voor mijn plezier. Maar dan wel alleen als ik aan het reizen ben.

Genoeg over mij. Hoe doen jullie dat? Wat doen jullie hier eigenlijk? Ik MOET het weten. Ik ben een perfectionist en zal niet rusten tot ik weet waarom jullie deze rotzooi lezen. Don't worry, andere bloggers, ik doel echt alleen op mijn eigen blog.

Nog meer over mij. Wisten jullie dat ik, tot drie maanden terug, altijd de NRC NEXT van voor tot achteren moest uitspitten van mezelf. Want als je er zelf voor betaalt, zo'n abbonnement, vond ik dat ik altijd ALLES moest lezen in die krant. Dat is best ziekelijk he? Dat deed ik ook niet meer voor mijn plezier, dus hup: snel voor die kerstkaartjes eraan komen (:P) die krant opgezegd! Laura = een krant. Oh nee, krent.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten