Welkom/ Bienvenue/ Bon Bini

Hallo nieuwsgierige lezer.

Ik ben Laura en ik schrijf voor mijn plezier op deze pagina's. Zo blijf je niet alleen geupdate wat betreft mijn vreemde hersenspinsels, maar word je wellicht ook uitgedaagd om na te denken over je eigen.. leven? Reacties altijd welkom.
Groetjes!


woensdag 15 december 2010

Scriptiestress = op

Ik ben klaar! De scriptie is af en ingebonden. Klaar om vandaag in het postvakje van de professor te worden ingeleverd Het voelt alsof:
- ik opeens zo licht ben als een veertje (bleehh standaard)
- er een last van mn schouders afvalt (bluhh nog erger: cliché)
- ik vannacht een fee ben tegengekomen die al mijn scriptiezorgen heeft weggebubbelt (oordeel zelf)

In ieder geval: JOEPIE!
Als ik in de toekomst kon kijken dan wil ik:
- Wonen in het buitenland, het liefst mijn scriptie al schrijven op een mooie, zonnige plek
- De Santiago de Compostella bereiken per voet
- Een 9 voor mijn masterscriptie.
- Wereldvrede :P (Kennen jullie dat stukje uit Miss Congeniality?)

Saartje (kitten van 16 weken) sloopt met alle liefde de krabpaal en dan met name het muisje dat eraan hangt. En dan net doen alsof ze nog steeds heel onschuldig is. Kijk maar:


Zo jongens en meiden, dames en heren. Nu ik zo van de hak op de tak spring in deze blog, ben ik me ervan bewust dat ik weer op mijn oude niveau functioneer: heerlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten