Welkom/ Bienvenue/ Bon Bini

Hallo nieuwsgierige lezer.

Ik ben Laura en ik schrijf voor mijn plezier op deze pagina's. Zo blijf je niet alleen geupdate wat betreft mijn vreemde hersenspinsels, maar word je wellicht ook uitgedaagd om na te denken over je eigen.. leven? Reacties altijd welkom.
Groetjes!


vrijdag 7 januari 2011

MIIL

Most Important In Life.
Valt reizen daar onder? Voor sommigen mensen wel. Voor mij wel. Waarom? Het is absoluut geen levensbehoefte. Maar ik zou wel kunnen leven voor het ontdekken, het vakantiegevoel en het reizen. Het onbekende. Ik vind dat wel spannend.
Als studente mag ik natuurlijk niet veel eisen. Helemaal niet omdat ik al vroeg op mijzelf ben gaan wonen. Een lange, verre reis zal er daarom het aankomende jaar niet van komen. Terwijl ik wil. Ik wil graag. Ik wil zien: Las Vegas, Vietnam, Zuid Afrika, Wit-Rusland en Aruba. Hierbij houdt mijn lijstje nog niet op hoor, maar aangezien de uitvoerbaarheid van deze mooie plannen niet aanwezig is, ben ik gedemotiveerd om aan nog meer mooie plaatsen op aarde te denken. Ik hoef niet eens de toerist uit te hangen. Ik zou er ook willen wonen. Spreken met de oudere mensen uit die landen, over het vroeger en het nu. Zouden mensen in Wit-Rusland nog terug willen naar het verleden? Interessant toch.

Mijn laatste reisje was afgelopen zomervakantie. Met mijn nichtje 3 dagen kamperen in Drenthe. Spannend. :P. Niet spannend, maar wel leuk, omdat het de eerste keer was dat ikzelf auto reed en dan ook nog eens omdat we alles lekker zelf deden: zelf op zo'n pauperbbq'tje voor de tent in de regen. Op en top kramperen. Wel heel gezellig ook. De langste reis ooit ging naar Canada, maar dat is alweer tien jaar geleden. Dat telt haast niet meer.

Mijn MIIL op dit moment is het behalen van mijn bachelor en masterdiploma en het genieten van de kleine dingen: een lekkere kop thee, een douche met Hammam-hot-scrub van Rituals en de twee katten die hier gekke dingen uithalen. Daar ga ik nu deze blog weer voor verlaten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten