Welkom/ Bienvenue/ Bon Bini

Hallo nieuwsgierige lezer.

Ik ben Laura en ik schrijf voor mijn plezier op deze pagina's. Zo blijf je niet alleen geupdate wat betreft mijn vreemde hersenspinsels, maar word je wellicht ook uitgedaagd om na te denken over je eigen.. leven? Reacties altijd welkom.
Groetjes!


zaterdag 26 maart 2011

Overspoeld door

Ohnee
Ik had het vanmorgen weer eens.
Ik bedenk tijdens het ontbijt (voor de tv) dat ik iets wil opzoeken. Ik wil kijken hoe veel het zou kosten om een mooi pandje in Amsterdam te kopen. Lars en ik hadden het erover tijdens een lange wandeling buiten, dat we wellicht toch wel terug willen (of Haarlem)... en ik denk dus vanmorgen: OKéé ik neem er vandaag even een uurtje de tijd voor. Niet dat we de aankomende jaren al willen gaan kopen, maar je kunt je oriënteren, toch?
Laptop aan.. kat mauwt, dus die krijgt nog even aandacht..
Maar ik weet dan gewoon niet meer wat ik nu wilde gaan doen! Heus. Ik heb dat ook steeds vaker de laatste tijd.
Eigenlijk.. moet ik gewoon een LIJSTJE gaan maken met de websites die ik nog even wil bezoeken. Dat is toch niet normaal? Vroeger ging dat allemaal zo vanzelf. Maar met de komst van mijn eerste grijze haar (ECHT WAAR: de kapper ontdekte hem als eerste gisteren), is ook de komst van de vergeetachtigheid gestart..
Ik probeer mezelf in te dekken met het argument dat er ook wel heel veel websites bestaan. Er zijn er tegenwoordig ook veel meer die ik echt even wil bezoeken. Het blijft niet bij de sociale websites, want ook mijn Hi-pagina wil ik in de gaten houden (ben me aan het oriënteren op een nieuw mobieltje) enne.. marktplaats. Waarom verkoopt die printer nou niet? Hij is super handig én goedkoop! En: ik was gisteren nieuwsgierig naar wat zo een site als Wehkamp nu verkoopt (ik ben geen type die daar eerder op heeft gekeken: waarom zou ik?)..

Ik voel me een beetje overspoeld. Haren zijn echter weer geverfd, geen grijs meer te zien en daarom moeten jullie nu ook allemaal vergeten hoe vergeetachtig ik ook alweer was. Dan lijk ik weer gewoon een normale student.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten