Welkom/ Bienvenue/ Bon Bini

Hallo nieuwsgierige lezer.

Ik ben Laura en ik schrijf voor mijn plezier op deze pagina's. Zo blijf je niet alleen geupdate wat betreft mijn vreemde hersenspinsels, maar word je wellicht ook uitgedaagd om na te denken over je eigen.. leven? Reacties altijd welkom.
Groetjes!


zondag 3 april 2011

Test!

Dit is de eerste blog van mij via mn telefoon. Hetgeen ik al een tijdje echt wilde is nu dus mogelijk! Dat betekent voor de mensen in het ov geen verveelde zuchten meer, omdat mn muziekspeellijst zich continu herhaalt, maar ook zal ik zeer irritant en minder sociaal zijn.. Waar ikzelf ook altijd denk: weer zo iemand die niets beters te doen heeft! Voor de lezers van deze blog betekent het kortere berichten want ik swype me anders rot! Ook zal de inhoud meer naar entertainment gaan.. Ik denk: dat sluit wellicht ook meer aan bij hetgeen jullie willen lezen?
Nee hoor, niet bang: het blijft infotainment en dit is een test. Aju!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten